En fartfylld och fullspäckad,..

.
,..träningstisdag!
.
Startade dagen på tok för tidigt, men kunde ändå inte sova. I väntan på att få börja tvätta (ja, tvättiden var inte förrän kl 7..) så städade jag. Jag skurade badrummet och när maskinerna var igång tog jag även köket. När tvätten sedan torkade for jag till gymmet. 
.
Med den magiska tröjan kan det inte bli annat än bra..
.
Det blev ett pass axlar och mage. På grund av, eller kanske tack vare, den lilla moraltant (kan vi kalla den Mr F?) som var med mig i bakhuvudet körde jag lätta vikter och mycket rehab. Klokt. Glad och nöjd cyklade jag hem exakt 60 min senare. Duschade, åt lunch och gjorde klart min städning.
.
Ett snabbt mindre lyckat försök till powernap fick gottgöras av en kopp kaffe, sedan for jag iväg för dagens 2a pass, som blev backintervallöpning. En ny dåre som ville ha lite stryk, och det fick han också. Vi sprang i backen vid slussarna och den var inte alls lika jobbig som vallabacken, så jag tyckte mest jag bara flög upp ;)
.
För säkerhetsskull garderade jag mig med ett extraliv..

.
Hem för en ny dusch, mer mat, sen vidare på cykeln mot simhallen för att massera. Mina kunder hade förökat sig, så jag fick köra i 50 minuter mer än jag räknat med. Armen älskade det inte och inte axlarna heller, men jag gjorde det bästa av det. Letade upp ett par triggerpunkter, satte armbågarna i dem och lutade kroppsvikten över. Så kan man stå relativt bekvämt ganska länge ;)
.
Från Medley for jag direkt till Fight Center, där dem körde nybörjarpass i Thai&Kickboxning. Dock missade jag halva passet pga av min extrakund. Inte hela världen, eftersom jag bara skulle agera åskådare. Det var roligt och inspirerande, blev ordentligt sugen. :)
.

.
Sedan racerfart på cykeln hem. Vrålhungrig. Kvällsmat i magen och nu är jag nöjd. Och glad. Skönt dödstrött. Och tillfreds. Härlig känsla. :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0