Det gäller att,..

.
,..fokusera på det som faktiskt är bra, när annat känns jobbigt.
.
För trots att jag rör mig som en stelopererad och trots att kroppen inte vill äta, ännu mindre behålla det jag ändå tvingar i den, så gick bröstpasset imorse bra. Och det glädjer mig :) 
.
Jag tar det fortfarande försiktigt med vikterna, men jag tyckte det kändes okej och efter en koll i spegeln så tycker jag mig inte tynat bort helt, trots att jag tappat en del i vikt.
.
.
  
.
Imorgon vid lunch har jag tid hos en sjukgymnast. Jag har inga höga förväntningar, men tänker absolut gå dit med ett öppet sinne. Som någon sa till mig, att all kunskap är värdefull, det handlar bara om vad vi gör med den.
.
Förmiddagen ska bjuda på ett rygg- & baksida benpass och därefter har jag eftermiddagen och kvällen fullbokad av massagekunder. Hur nu det ska gå till? Det är återstår att se. Känner jag mig själv rätt, så kommer det på något vänster gå galant. ;)
.


Kommentarer
suessie

Vad söt du är tjejen :)
Men jag brukar äta mer faktiskt. Just nu är allting så stressigt så har bara blivit så, olika från dag till dag, men försöker hålla mig borta från sockerrika saker bara (russin osv, har så lätt att överdriva då jag är så sötsugen haa) Men ska lägga till mer kolhydrater i koten, kom gärna med bra tips på vad man kan äta som kolhydrater till frukost och middag. MVH Susanne

2012-09-19 @ 13:44:55
URL: http://fitnessguru.se/suessies
Emil

hallåj!

tack för kommentarerna på bloggen, varit en stor blogg svacka på sistone=). Men har i ofs inte tränat så mycket själv heller, mest varit lagträningar. Sen har jag varit sjuk också. Men men. Ska försöka sätta igång nu igen=).
Är du skadad? vad ska du till sjukgymnasten och göra?

2012-09-20 @ 21:31:25
URL: http://www.fitnessguru.se/emil23j


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0