Testade ännu ett nytt,..

.
,..gym, denna gång EFC, i Ekholmen. Positivt överraskad måste jag säga. Jäkligt rent och fräscht, bra maskiner, trevlig personal. Hade dem haft möjligheten att låta teckna kort på mindre bindningstid än helår hade jag definitivt skaffat mig ett även där.
.
Omklädningsrum

.
Ryggpass för mig, som gick bra ända tills jag blev för kaxig och fick för mig att hoppa upp i chinsstången. Mycket oklokt för armen, men som vanligt, lätt att vara efterklok,..
.
  
.
  
.

Idag väntar instruktörsutbildningen i Armyfit. Ska bli riktigt roligt och spännande, säkert lärorikt. Dock är jag fundersam över hur jag ska lyckas hålla pass, som den halvt handikappade pensionär jag känner mig som. Men, ingenting är omöjligt sägs det, och många saker liksom löser sig på vägen, bara man vågar tro på det. Det finns ett ordspråk som säger "våga hoppa över kanten, och tro på att du lär dig flyga på vägen ner". Lite det tankesättet jag kör efter nu.
.


Kommentarer
Camilla

Träna på så många gym du vill men våga inte överge oss på City! ;) o du.. säg åt din arm att det får räcka med ont nu. Stort lycka till ikväll, hoppas army fittet blir skoj :-)

2012-08-31 @ 07:49:30
Belmina

Lycka till ikväll! Jag är säker på att det blir ett jättebra pass :)

2012-08-31 @ 13:51:30
URL: http://Alltdetjagvillskrivaom.wordpress.com
Lisah

Tack båda två! Passet var grymt ;)

Och Camilla, jag kommer aldrig överge er på City. I alla fall inte mer än.. tillfälligt <3

2012-08-31 @ 21:38:02
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0