Trots dagen kunde kallas "ledig",..

.
,..har den varit fullspäckad.
.
Jag nämnde att jag sysslade med något jag inte ville tala om.Det var inte för att vara hemlighetsfull, utan bara för att jag skäms en liten aning över att jag inte gjort det tidigare, mycket tidigare. Jag tänkte att jag kunde ordna det i tystnad, och sedan låtsas som ingenting.
.
Jag åkte hemifrån direkt efter frukost, till körskolan. Gjorde två dumma prov innan min lektion. Sedan fick jag köra runt inne i stan på massa små vägar där jag var tvungen att svänga precis hela tiden. Inte nog med att svänga ska innebära att vrida på ratten men ändå ligga kvar på vägen. Nej nej, titta ena spegeln, titta i andra spegeln, döda vinkeln, blinka, koppla, växla, bromsa, sväng. Håll koll här, där, bakom, framför, under. Men när man tittat klart har med största sannolikhet någon dåre ändå lyckats dyka upp där man kollade först.
 
.
Jag förstår inte hur tusan man ska kunna hålla reda på alla saker samtidigt och jag är en totalt värdelös bilförare. Just av den anledningen ville jag hålla hela det här projektet onämnt, men det lyckades ju, utan någons förvåning, inte vidare bra. 
.
Jag gillar inte att köra bil. Och jag gillar ännu mindre teorin. Vägmärkena och reglerna och väjningsplikterna och kurvorna och positionerna och varningarna och förbuden och riktlinjerna. Jag ickegillar alltihop och egentligen vill jag inte ens ha något körkort. Men jag tänker ta det ändå. Nu har jag satt igång, så då lägger jag inte av förrän det är klart. Jag hoppas det ska gå fort.
.
Efter lektionen pluggade jag en stund till, sedan tog jag en sväng på stan. Jag var inne och kikade på klockan jag hittade häromdagen och den var lika fruktansvärt snygg idag, så jag har inget val. Jag måste köpa den :D
.
Till sporthallens gym för Bs pass, ben och mage, sedan till Citygymet för mitt pass, axlar och mage. Träningen gick fint idag, både min och hennes. Jag var på ett bra humör. Liksom taggad, men med ett inre lugn. 
.
Därefter hann jag bara hem och vända. Lite mat i magen, bytte om och bytte väska, sedan iväg mot Stångebro för att möta upp Armyfit-gruppen. Började med att ta med dem på en liten joggingtur längs ån, därefter fick dem jobba i backen. Upp och ner, och diverse övningar däremellan. Dem är duktiga, helt otroliga faktiskt.
.
.
Cyklade hem, åt kvällsmat och nu är jag helt slut i hela kroppen. Jag önskar jag fick sova i min egen säng. Min älskade älskade saknade säng.. <3 Dumma mig, skyll mig själv :-P
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0