Fler lediga dagar,..

.
,..med ännu mer tid för trevligheter.
.
Jag började dagen med något påhitt som jag inte vet hur jag gick med på. Jag kan tyvärr inte berätta vad, för jag har fått för mig att det inte kommer att gå vägen om jag offentliggör det. Hur som helst överlevde jag och ska upprepa proceduren igen så snart som imorgon. Därefter for jag och P-E till gymet. För mig blev det triceps följt av baksida ben. Passet fick bli vad det blev, jag får helt enkelt göra det jag kan. Snart är jag hel igen, det känner jag på mig :)
 
.
Koffeinuppladdning alá Celsius i älskade favoritsoffan :)
.

.
Avslutning på passet i TRX, förbannat jobbig övning som inte ska underskattas!
.
    
.

.
Och så han, såklart tvungen att skina med såna dumheter som jag inte lyckas med..
.
  
.
  
.
Efterträningslunch
.

.
In till stan för en stund på Charkens uteservering i finsällskap.. <3
.

.
Och sedan förflyttning över till Hälsofreak för ökning av proteinintaget.. 
.

.
Jag har stormtrivts hela dagen. Nästan så jag funderar på att bli en sån där Fritidsforskare, som hon så vackert kallade det. Fritid är ju roligare än jag har insett på länge :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0