På min lediga måndag,..

.
,..hann jag med en galen lektion i något jag inte kan, ett par timmars plugg som gick en aning bättre än igår, dock fortfarande totalt under all kritik. Men kan alla andra, så kan jag. Klart jag kan.
.
En snabb sväng på stan, sedan till gymmet för ett axelpass. Sprang 6 snabba minuter på bandet och värmde upp rotatorerna noga, innan jag började. Baksida fick komma först, sedan utsida och framsida. Höll ett bra tempo genom hela passet och ingenting gjorde ont, så jag kände mig helnöjd. Kunde bara ryggen sköta sig och läka på samma sätt skulle jag tacka gudarna i resten av mitt liv.
.
Från ena gymmet till det andra, för en stund på andra sidan om vikterna. Nöjet i att se någon annan jobba hårt är stort. Glädjen i att se dem nöjda över sin prestation är större. Lyckan att se dem nöjda med sig själva är oslagbar.
.




Kommentarer
Belmina

Nu är det visst du som börjar bli lite senil. Det var tisdag igår :) Tack för ett bra pass. Idag känns det att jag har jobbat :)

2012-09-05 @ 08:09:31
URL: http://alltdetjagvillskrivaom.wordpress.com
Lisah

Jajajaaa, nu är du den andra som påpekar det. Vet du vad det är för idag? Imorgon? Igår?
Eller vet du vad det är för dag på fredag kanske? Nää, jag tänkte väl det! Det är faktiskt inte så lätt att hålla reda på alla dagar juu!!

2012-09-05 @ 21:05:40
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0