Älskad

Ja, jag känner mig så idag. Idag fick jag post. Och inte bara post, utan massor av post!! Allt på en gång. Brev och paket från mina älskade älskade! Jag hoppade runt av glädje och både lipande och skrattade, kan inte verkat helt normal,.. Men jag blev så lycklig!

 

Så, Tack! Tack tack TACK! :-D Här uppskattas allt så annorlunda, varje liten hälsning, så att bli uppvaktad på det här sättet var som julafton för mig. Ni är underbara!

 

Och så du, Kalaskompis, jag vet inte vad mer i hela världen jag kan önska mig. Du gav mig ett luciafirande från hundra mils avstånd. Det bästa dessutom. Du är oslagbar. <3

 

För övrigt har det varit mkt jobb idag, två sjuka. :-/ men var roligt, haft sånadär kunder jag bara älskat allihop. Ibland är det så. Sen promenerade jag till gymmet och körde ett tungt tungt bröstpass. Har ju numera ständig tillgång till passning, så klart jag måste utnyttja det.. ;)

 

Men nu är jag trött trött trött. Kunde inte sova inatt, slumrat max tre timmar. Det var dessutom nån som förvirrat datumet ordentligt inatt, för strax efter tolv började det skjutas fyrverkerier. Och inget dåligt heller, massor! Kom på sen att det kanske var nån friare som ville ge sig på ett försök att vinna mitt hjärta, snopen han måste blivit i så fall att jag inte ens gick ut på balkongen . . . :-P

 

Nej, godnatt på er nu, och sov så gott <3

 






Kommentarer
Ida Marie

Så roligt för dig när brevbäraren kommer med famnnen full! Glad mina brev kommit fram, ser dem på bilden! Du får nog mer post innan jul misstänker jag;)

Den kissen kan man kalla avslappnad.. behöver nog ingen stresshanteringskurs, tänk vad vi människor kan lära av våra vänner djuren..

Kram!

2010-12-14 @ 09:42:50
Ida Marie

2010-12-14 @ 09:44:17
Ida Marie

2010-12-14 @ 09:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0