Check


- Tagit mig själv i kragen, insett att jag har det förbannat bra och bör ta vara på tiden här. Check

- Promenerat till gymmet, tränat axlar Check

- Beställt och ordnat leverans för påfyllning av pulver och piller förrådet, som kommer att anlända den 10 januari. Check Check Check :-D


Komsi komsi påfyllning :-D Wuhuu :-D




Och tack förresten för alla peppande, stöttande och fina kommentarer om förra inläggen. Det satte mig i djupa tankar och jag värderade min egen ställning, men fortfarande tycker jag inte att jag skrev något nedlåtande om någon annan. Jag skriver om mig själv, ta det om ni vill ha det, annars är det ju bara att låta bli. Ingen kastar min blogg i ansiktet på er.

<3 kärlek och värme till er i vintermörkret <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0