Det man är rädd om,..


..bör man bädda in noga.
Precis som jag gjort med mina magmuskler . . . :-S



Herregud,.. det är tur jag vet att de finns kvar där under, annars skulle jag kasta min Carbo Speed i väggen,..
Totalt 5 kilo plus sedan jag kom hit, 3 månader sedan. 5 kilo, det är mycket. Och jag kan helt ärligt säga, att hade jag varit hemma i vinter, hade jag aldrig lyckats med det. Spelar ingen roll att jag kunde gömt mig i tjocka kläder, det hade aldrig gått. Och hade det gjort det hade det varit med fet ångest. Här tar jag det lite med ro. Jag vet varför jag gör det och jag tycker till och med det är lite kul. Även om jag inte gärna hoppar i en bikini just nu :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0