En del känslor


..förmedlas bättre genom bilder än i ord



Kommentarer
Ida Marie

Talande!!

2010-12-29 @ 21:45:20
Jonas

Hej lisah!

Hoppas du mår bra!

Vill önska dig god fortsättning och GOTT NYTT ÅR!



Såg att du har som mål att öka vikten lite, och att det går framåt =) Kämpa på! Du kan !

Kram Jonas

2010-12-31 @ 00:02:08
Lisah

Tack Jonas! :)

Detsamma till dig! :-D

Ja, jag kämpar på, men fy tusan, det är ju inte helt lätt :-P dock är jag överraskad över mig själv, trodde inte jag psykiskt skulle palla att bli så kkt större,.. men jag håller fast vid tanken att musklerna finns kvar där under och när de ska få titta fram igen ska de vara både större och starkare ;) Hur går det för dig? :)



2010-12-31 @ 09:02:58
Jonas

Hejsan.

Låter bra du =)

Jo då det går bra. lite segt nu bara, varit sjuk i 2veckor snart :/ så där rolig start på nya året.

Men så fort jag blir frisk igen så ska det bli hård köra på gymmet innan sommaren nu =)

2011-01-05 @ 15:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0