En sån dag


..som bara får en att le <3

Började med ett uppvaknande efter 10 timmar i sängen som lätt kunde blivit fler om dumma klockan inte ringt. Jag vet inte vad det är med mig, sover kanske igen förlorade år,.. ;-P 45 min promenad till gymmet efter jobbet sen dags för bröst idag. Och min världens bästa passare var tillbaka, och gjorde det möjligt att köra ett gryymt pass ;-D Bänkade både vanlig och sluttande och för den som inte vet det är jag kass i bänk, både axeln och handleden på höger tar för mkt stryk. Men 45 kilo körde jag på idag, utan att det gjorde ont nånstans! ;-D



Och sedan mina vänner, så fick jag skjuts hem! Bara saken att åka bil! Fort! Haha, jag uppskattar verkligen småsaker numera. Och det var inte vilken bil som helst, det var en gryyyym sportbil. Så jag bad att få åka en liten extra sväng och visst fick jag det. Så där gled vi runt och spanade, åh, det var så kuuul :-D

Jag tror minsann att han ägaren på mitt gym är världens bästa. Igår kom han och en snubbe till och hälsade på mig på jobbet. Helt från ingenstans. Jag blev så glad, var som att få vänner på besök ;-D

Sen kom jag hem, tog en dusch och har ätit lax till middag :) Lax och sallad med ost och nötter. Fettboost någon? ;)



Haha, jaa fettboost,.. ställde mig på vågen igår igen. Och oj oj oj, 57 kilo! :-O Jag skulle gärna bjuda hit den där banditen nu som antydde att jag inte hade nån röv, vända mig om och se om han/hon har en annan åsikt nu, hahaha

Nej fy tusan, nu vill jag bara nå målvikten och se hur jag egentligen kommer se ut så jag kan få börja deffa sen och se om det hänt nåt skoj. ;) Bara köra på, tur jag gillar mat iaf ;-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0