Finn fem fel..?

Som jag nämt tidigare finns här inga veckodagar, inte ens några månader. Trots att jag varje morgon läser gårdagens aftonblad ;-P Nej, här heter dagarna bara Dag 1, Dag 2, Dag 3, Dag Ledig, Dag 1, Dag 2, Dag Ledig, och sen börjar det om igen.

Men eftersom jag fick veta iförrgår att jag tokmissat att första advent passerat öppnade jag mina ögon för lite mer uppmärksamhet, vilket gjorde att jag på vägen till och från gymmet såg vad någon stolle smällt upp, precis vid Amadores stranden! :-O


Hmm,.. nu var det kväll när bilden togs, så ser kanske lite mysigt ut, men alltså, när jag går förbi på dagen och det är närmare 30 grader varmt, hela stranden full av lata turister, och mitt i allt, en julgran!?! Kom igen va? :-S

Njaae, det känns lite skumt,.. Finn fem fel någon..?


Kommentarer
Ida Marie

Haha, du är för härlig!!

2010-12-01 @ 09:05:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0