God Jul mina vänner


och min underbara familj <3

Här känns lite sådär, aningen ensamt.. Från början ville jag inte ha nån jul i år, ville försöka hoppa över allt vad julstämning skulle heta, men sen ville jag ändå fira, skapa en kväll att minnas. Inte som hemma, för det skulle inte gå, men något annat, något annorlunda och nytt. Men stämningen här har varit lite tung ett tag, så ingen har väl riktigt orkat ta tag i några planer för morgondagen. Dessutom jobbar vi alla och precis varenda tid är uppbokad, så finns inte en lugn stund på schemat. Kanske lika bra, så får tankarna vara på annat än saknad.

Jag önskar i alla fall ni alla där hemma får en underbar och mysig jul. Var rädda om er och om varandra <3
Jul är kärlek och ljus, gemenskap och värme. Ge den till alla ni kan <3

Ni finns i mina tankar



Okej,.. det är inte bara dystra miner,.. lite glädje finns det. Jag menar, vem kan vara deppig bland dessa sötsaker,..? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0