I samma shoppinganda..

..fortsatte även resten av dagen.

Promenerade till Puerto Rico, där inköpen fortsatte.. ;) Jag har två alternativ till nyårsklänningar, så för säkerhetsskull köpte jag en tredje ;-P och sen tre par örhängen, eftersom jag inte vet vilken klänning jag ska ha.. Sen blev det lite underkläder, och sen,.. ja,.. sen blev det.. ett par skor.. :-D



Men tillslut kom jag iaf till gymmet, dit det kändes som jag varit på väg hela dagen :-P
Och rygg blev det, och chins också, haha. Hur bra det gick är väl en annan fråga. Men jag gjorde dem iaf, dock med lite hjälp :-P Men jag tror det måste vara mycket en teknikgrej. Jag kan ju ta min vikt i latsdraget, då måste jag ju rent logiskt även kunna lyfta mig i en chins.Det som däremot gick uselt var marklyften. Jävla skitmarklyft. Förra veckan gick de toppen, men idag bara gled stångfan ur händerna på mig. Nej, ge mig mina remmar. Nu. :-|

Men,.. totalt sätt är jag nöjd med passet. Jag sket i klockan och i att passa nån buss och lät det ta sin tid. Och det var bra, för jag fick skjuts hem idag med, i den snygga bilen, wuhuu ;-D Ibland är det bra att vara pojjo, då tycker inte gentlemen att man ska traska ensam i mörkret ;-P



Kommentarer
Fran PLI

Bra jobbat snippan! keep up the gooood work on the gymnasio.. :P

2010-12-29 @ 13:30:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0