Jag är kvar


men jag har inte kännt jag haft inspiration att göra vettiga inlägg. Både för jag inte mått bra och för att mina känslor varit och är så delade att jag varken kunnat eller orkat sätta ord på dem. Dessutom har mitt internet inte fungerat och gör det fortfarande inte, så enda stunderna jag kopplat upp mig har varit här i receptionen på hotellet och här går inte att tänka klart. Även velat skicka mail och hälsningar till några av er hemma, men när känslorna och saknaden hoppar över mig så att tårar fyller ögonen är det inte så roligt att sitta offentligt bland människor jag tidigare under dagen haft som kunder på massagebänken,..

Men imorgon ska vi ringa och ordna med internetabonnemanget och imorgon får jag förhoppningsvis även besked som gör mitt hjärta lättare. Men jag lever och jag är kvar. Och jag tänker på er även när ni inget hör. <3



Kommentarer
En bandit

Hej där.



Vi håller tummarna för dig Lisah! Försök inte deppa ihjäl dig. Det kommer att gå bra :).



Vi hörs

2010-12-19 @ 22:30:12
Cajza

Känn inget måste att uppdatera...



Tack så mycket för brevet! ღ

2010-12-20 @ 12:31:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0