Jag tror jag blivit kär


Ledig idag och tog mig till Mogan. Inte satt min fot där förrän idag trots det ligger nära och jag varit här snart tre månader. Jag har ju bara åkt åt andra hållet.. Men Mogan var verkligen trevligt. Sådär trevligt på alla sätt som finns. Precis lagom. Jag blev kär på en gång, och ta mig fasen, en dag ska jag flytta dit. I alla fall för en stund,.. :)




Kärlek vid första ögonkastet, jag tror på sån. Och den hände idag inte bara en gång, utan flera! För när jag lokaliserat mig lite tyckte jag att jag behövde köpa mig nåt fint, och vad är väl bättre än skor?? ;-D Hittade några jag blev förälskad i, och de fanns i massa färger. Grå var för tråkiga och lila älskar jag inte, jag gillade de blå och de röda. Och vad gör man om man tycker om båda lika mycket? Jo, då får båda följa med hem ;-D



Så köpte jag även en väska, lite smycken, tights till nyår, och lite annat smått o gott.. :) Så hittills har dagen varit mer än trevlig. Och bättre ska det bli, nu väntar lunch och sen iväg till gymmet där det ska bli ett ryggpass och en Lisah som ska lära sig göra chins :-D wohoo



Kommentarer
Jennie

Fan va snygga skorna är då Liiisah:D!! helt rätt att du köpte båda två!!! ;)

2010-12-30 @ 22:34:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0