Jobbat stängning

idag, så inget farande till gymmet. Däremot 30 min snabb löpning imorse, men sen för övrigt vilodag. Ätit och ätit och ätit och när jag ätit klart så åt jag lite till. Bara laddat energi och låtit kroppen suga åt sig. För nu jävlar om den inte gör det. Faktum är, att jag vägde mig imorse, trots det inte var söndag, och vikten hade ändrats, neråt! Visserligen bara 0,5 kilo, men det ska inte neråt alls.

Imorgon blir det axlar och från och med i söndags har jag dubblat gainern och tar hel portion efter träningen, började ju med en halv och det räcker tydligen inte.

Sen är det mycket tankar, mycket känslor nu. Det julpyntas överallt och jag längtar hem. Till allt möjligt. Min soffa, min säng, min syster, till mamma, vännerna. Jag längtar efter mitt badrum, min kaffebryggare, min keso, mitt gym. Jag tror jag blivit knäpp, jag saknar till och med min tvättstuga. Ibland är man lite ynklig helt enkelt..

Men, på med leendet. Jag tror att bara jul och nyår passerat så kommer det vända. Då kommer hemresan, trots det då är fyra månader kvar, kännas nära och nedräkningen på något sätt vara igång. Då kommer jag säkert istället sitta här och inte vilja åka hem, få stanna lite till. ja, som sagt, jag är knäpp, men nån ska ju vara det också..





Kommentarer
Cajza

Har skickat post till dig nu!! ;D

2010-12-09 @ 04:34:21
Caiza

Har skickat post till dig nu!! ;D

2010-12-09 @ 04:40:06
Ida Marie

Ett strålande kort - och du är den som strålar! Vore jag gäst där skulle jag känna mig varmt välkommen av det leendet!!

2010-12-09 @ 11:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0