Julafton..


morgonen började i tårar. Både av saknad och av glädje. Och av min rena klantighet när jag hällde min proteinshake över det nystädade köksgolvet. Jobba på julafton var inte det roligaste, men med mig hade jag er i tankarna. Kollade på klockan med jämna mellanrum och levde mig in i vad ni kunde tänkas göra.
Och så öppnade jag en morgonjulklapp imorse. Av mamma. En ängel. Som var världens finaste. Och den var med mig hela dagen <3

Två julklappar har jag kvar här oöppnade. En från syster och en från Kompis :-D

Och lite julfirande blir det här ändå. Står just nu tre personer och trängs i vårt kök här och lagar all möjlig mat till vårt egenihopplockade julbord. Själv nöjer jag mig med att titta på.. ;) Detta kommer bli spännande.

Feliz Navidad snögubbar därhemma, från ett något varmare Grand Canaria :) Här försöker vi skapa lite vinterlandstämning.. ;-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0