Juldagen


..och livet här fortsätter i värme som om inget hade hänt. Ja, förutom de där två stollarna på balkongen då förstås..

 

Men det blev faktiskt en riktigt trevlig kväll går. Hur mycket av maten som var julmat för mig vet jag inte, men ett ordentligt buffébord fick vi till och jag åt tils jag inte längre hade plats att andas :-P

 

 

Idag har det varit riktigt varmt och solen har lyst hela dagen. Kom inte upp så tidigt imorse och mitt på dagen var det för varmt för att springa, så legat i skuggan med min kaffekopp och läst. Sedan en 45 min powerwalk innan lunch

 

 

Sedan blev det att träna på hotellets gym, eftersom mitt är stängt :-(  45 min biceps tills de höll på att spricka :-P sedan en proteinshake och så ut en löprunda, 50 min. Sedan lade jag beslag på ett omklädningsrum i spat och duschade och skrubbade mig tills jag kände mig som alldeles ny. En helt okej dag idag ;-D

 

 



Kommentarer
lollo & älva

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR..

KRAMAR

2010-12-26 @ 12:35:13
URL: http://endagmedlillamig.blogg.se/
Alex

Gud vad kul att du har det bra där nere :)

Underbart det måste kännas med sol och värme när vi nordbo har problem med snö och kyla även i skåne.



/Telenor Xpressaren

2010-12-26 @ 13:48:16
Anonym

Det där paketet känner jag minsann igen :-D

2010-12-26 @ 18:12:45
bea

Du är så fin gumman <3 vad härligt det såg ut på powerwalken i solen å vilken fin buffe'! Nu blev jag riktigt hungrig :-D

2010-12-26 @ 18:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0