Julformen ;)


56 kilo



Ursäkta den suddiga bilden, kameran jag köpte var kanske inte så tipptopp ändå.. Men,.. den är fin ;-P

Ben igår, hade ont om tid så körde ett kortare men tyngre pass. Känns bra idag. ;)

Skumt det är julafton imorgon :-/ Inte fattat det än,.. men vi har fått julklapp från jobbet, en hel låda grejer.



Visserligen inte säsrkilt lyckad present till mig, men det är ju tanken som räknas. Jag blev glad :) Så har jag fortfarande tre julklappar i min garderob också som väntar på att öppnas :) vad det blir av kvällen imorn vet jag inte, middag någonstans vi ännu inte bokat bord. Haha, vilken jul. Dessutom har jag bjudit med en helt främmande främling att vara med. Inte tusan vet jag varför, jag tyckte bara han såg trevlig ut.. ;-P




Kommentarer
Cajza

God Jul!! ♥

2010-12-23 @ 14:48:55
Ida Marie

Hej vännen!Roligt få se dina bilder,vad söt du är! Det ser näöstan ut som frissan smuglat i lite henna?? och det bad du väl inte om..;)

Annars saknar jag dig väldans idag, städat klart och klapparna inslagna, men mina tankar irrar sig ideligen till dig och jag kramar dig hårt!!

2010-12-23 @ 19:01:49
Lisah

Nej du, inge henna, vänta bara tills du ser mig, du kommer skratta ihjäl dig. Jag kan inte själv förstå att jag faktiskt går omkring i detta.. :-S



Tack båda två, ni vet ni finns med mig. Hela tiden. Och imorgon förmodligen mer än nånsin. <3 Men hoppas ni får en underbar mysig jul <3

2010-12-23 @ 22:36:24
Gymmy

hahaha god jul på dig:) Du är så otroligt tight!! :D Ser bra ut:) Hoppas du får det mys där nere på ön

2010-12-23 @ 23:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0