Knas


Snabba uppdateringar gör enklast i bilder . . .


Blev en ordentlig omväg till gymmet idag, för över vägen jag promenerar rann en å. Det har regnat så sjukt mycket.

 

Det är julafton om tre dagar, jag och min "familj" här har fortfarande ingen plan.. :-S

 

 

Jag uppsökte en frisör för att få nya slingor i min utväxt. Poängterade att jag INTE ville ha ljusare längder, INTE kortare hår, bara topparna. Jag har fortfarande en hemskt ful utväxt, blonderade längder, fem centimeter kortare hår och lite blonda klumpar av färg här och var. (av henne kallade highlights, vilket jag trodde var slingor :-S) Jag skulle gärna skjuta häxan.

 

 

Sist men inte minst så kan jag tala om att jag gått upp i vikt. Totalt 4kg sedan jag kom hit. Men trots det känner jag mig inte som julskinkan of the year, nej, jag mår bra faktiskt. Säkert skulle det kännas om jag var hemma och hade mina vanliga kläder, men här när jag bara struttar omkring i jobb och träningskläder märker jag det inte.. kanske har det lagt sig bra fördelat :)

 

(för att bjuda er på ett extra skratt kan jag tala om att bilder är tagen efter besöket hos frissan, hahaha, förstå varför jag grät i två dagar!!! :-O)

 

Så, det var allt. Vad händer hemma förutom snö och sista minuten-inköp av julklappar? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Björn

Nu har det vänt;-) Dagarna blir längre igen, ljuset på väg tillbaka. Nå, det är ju ljust på dan här, med all snö o allt, miaf. Planen här är julgran,potatisgratäng med allt. Du är så klart med i våra tankar. Kramar t dej

2010-12-22 @ 11:38:17
Lisah

Har det vänt nu? :-D Tjohooo! :-D

Jag har frågat alla här när det är, men ingen som vetat, men vad skönt! :-D



Ni finns i mina tankar också, och jag önskar ni får en underbar och mysig dag och kväll imorgon. Njut av lugnet, min frånvaro händer inte ofta :-P



Varm kram <3

2010-12-23 @ 09:21:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0