Lite slarvig koll . . .


..på klockan imorse blev det, 07.20 läste jag, skuttade upp och satte på kaffet och datorn.. 05.23 såg jag att det stod när jag tittade nästa gång.. men, har jag väl gått upp så går jag inte och lägger mig igen, nej tänk så mycket extra tankar jag hinner tänka nu, när jag klivit upp två timmar för tidigt. :) Kanske något jag aldrig kommit på annars.. :-P


 

Idag jobbar jag till 17.45, sen blir det promenad till gymmet där jag ska köra axlar. Min kropp känns dock ganska mörbultat.. Jag tycker jag har träningsvärk i hela överkroppen, för alltså, massagen tar en hel del och de kunder jag haft senaste dagarna har jag gett halva min själ.

Så ser jag misshandlad ut med, för jag har blåmärken på axlarna efter skivstången när jag kör frontar, blå på hela ena sidan av höften från att jag varje morgon vid öppning använder hela min kroppstyngd och slänger mig rakt in i en dörr på jobbet som inte går upp av något annat och en vacker bula i skallen från att jag körde upp huvudet rakt i en klippvägg när jag promenerade hem i mörkret häromkvällen.. Men, (!) jag ser det från den ljusa sidan, jag är iaf inte längre blå på översidan av underarmarna som jag alltid brukade bli efter att ha kört bröst i kabelcrossen, handtagen här är nämligen mindre så de inte misshandlar mig ;-D alltid nåhot, huh ;)

 

Igår var kamelen hos frisören, något jag känner jag med skulle behöva.. men jag förstår inte, för jag var där precis innan jag drog, vilket bara är ganska exakt två månader sedan. Ändå är utväxten förjäklig och luggen så lång att jag snart inget ser. Men jag viiiill inte till frisören. Inte om jag inte får flyga hit min egna, allra bästa.. :-(

 

 

Men så vill jag heller inte klippa mig för jag vill ha tillbaka mitt långa hår.. och så vill jag inte slinga mer för jag vill ha tillbaka det mörkt igen.. :'-(

 

 

 

Buhuu.. :'-( ja, ni ser, haha, man hinner tänka mycket när man går upp för tidigt. Dock bäst jag slutar skriva här, annars finns risken att mina tankar svävar ut i det oändliga och beger sig dit dem inte kommer intressera er ett dugg. Eller kanske dit ni inte har att göra. :-P

 

Ha en fin dag i kylan och mörkret. Och skicka lite post till mig tack :) Själv har jag här fyra stycken handskrivna fina snigelpostar som ska få följa med brevbäraren iväg idag. Till vilka? Håll koll på lådan.. ;)

 

 



Kommentarer
Ida Marie

Mörker skrev du, fast när solen skiner här och snön reflekterar ljuset är solglasögon nästan ett måste! Nåväl, inte så många timmar, men liksom extra ljust när det är ljust... och du, du är så söt som du ser ut just nu!! Och i din "riktiga" färg också!

Love you!

2010-12-02 @ 14:27:56
Lisah

Ja, jag förstår det är vackert, men duuu, det är ju för att skydda mig själv från hemlängtan jag skriver och tänker så juu :-P

Men idag smällde de upp en stor julgran med massor av pynt i entrén, så förtränga julen kommer nog inte att fungera.. kommer sakna er så <3

2010-12-02 @ 20:49:19
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/
Ida Marie

Då får du plocka fram de minnen du har som gör dig glad och tänka på dem, känner också det blir tomt utan dig <3 Minns också att vi får överbrygga avstånden och skicka varma tankar till varann :) Det funkar vet du väl!!

Älskar dig!

2010-12-03 @ 16:16:49
Johan :D

Frillan på den övre bilden är nice.. Men du vet att jag gillar de långt ;D

2010-12-15 @ 12:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0