Tungviktarnas liga

Okej, kanske jag inte är där än, men i åtminstone i tankarna så är jag på väg. ;-)

Idag jobbade jag stängning, vilket gjorde att jag valde att ha "vilodag" idag. 45 min löpning bjöds det dock på. Och gissa gissa GISSA vad jag gjorde imorse??!!! :-O

Jag tog mördarbacken!!! HELA! Den som skulle vara mitt mission! Haha, piece of cake var den :-P så trots att jag inte sprungit på en vecka nu har det tydligen gått framåt på nåt vänster. :-D wuhuu, fan vad jag är bra! kanska det var tack vare min frukost, jag satt här och tryckte i mig ris efter kaffet klockan sju imorse. :-P Men det var rätt gott. Ris med kanel och nötter och lite yoghurt. Smakade nästan jul. :-P

Så det var en härlig start på dagen och tackar gudarna för den, för när jag kom till jobbet var där inte lika trevligt. Eller jo, mysigt i ju för sig, men helt mörkt, för elen hade gått. Haha, jag gillar det här med att tekniken är på stenåldersnivå, vi stod i kassan och skrev på papper vad vi sålde, och så tände vi en massa sterarinljus. :) Dock kom elen tillbaka tills vi skulle ha första behandlingarna, vilket jag var glad för. Jag hade fasen inte tagit med mig en kund in i ett kolsvart rum. :-|

Sedan flöt det på. Jättegod fisk till lunch och en stoor stor kycklingsallad med massa nötter och frön till middag. Så här sitter jag nu, nöjd och glad. Och bara för det är vilodag betyder det inte inaktivitet, här finns massor av vardagsmotion att utföra . . .



Se bara så stark jag blivit, (ni ser väl kära vänner att detta är 8 liters dunkar!? :-P) haha, rena hulken va? :-O Rakt in i tungviktarnas liga, aight? Aa men man tackar tackar . . . ;-D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0