Aningen meningslös

..har jag känt mig idag. Paula var så snäll att hon strök alla mina behandlingar pga av värken i min handled, så jag har bara stått i receptionen. Stundvis finns det att göra, när gäster kommer in och handlar i vår minimarket, bokar behandlingar eller vill ha hjälp med hudvårdsprodukter. Och då är det roligt, men än så länge har säsongen inte riktigt dragit igång, så stundvis finns där inget att göra alls. Vek handdukar och fixade i rummen, men ändå blev det en massa tid jag bara kände mig allmänt meningslös. .

Dessutom har jag mått dåligt och varit ledsen över att jag inte kunnat träna det jag ville och tänkt. Triceps idag och skulle kört det imorse innan öppning, men fick låta bli. Hade kunnat, för när jag tränar så lindar jag alltid och då får dem stöd, men känns som jag inte kan träna med gott samvete och sedan inte kunna massera..

Istället tog jag en långpromenad innan frukost och jobbet imorse, lite drygt en timme.. Det var skönt, men jag kände mig ändå rastlös i receptionen.. Gick ut 30 min på lunchen också, men promenera kan jag göra i en evighet. Det äör inte träning för mig. Det är precis som löpningen mer terapi för psyket..

Så har jag ont i magen också. Ordentligt. För klantarsel som jag är har jag ätit gluten. Mindre lyckat. Så nu har jag inget annat att vänta mig än detta.. det går ju över, frågan är bara när..





Well, imorgon är jag ledig. Planen är en tripp till Telde för att hitta Decatlon som är en stor fitnessbutik, med allt för träningen. Kläder, skor, kosttillskott. Med andra ord ett mecka för mig. Sedan vidare in till huvudstaden, Las Palmas för att utforska shoppingen där. Sedan tänkte jag vara så pass bra i handlederna, eller åtminstone hittat grym stödtejp eller liknande på Decatlon, att jag kan köra ett ryggpass, för isf ska jag hoppa av bussen i San Fernando på hemvägen och träna på det där stora gymmet jag var på med Johan sist. För där var gryyymt. ;)

I wish I wish. Please let me . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0