Bara så ni vet

att jag lever ;)

Mår bra gör jag dessutom. Och det är tack vare gymmet. Träningen känns bra nu. Men det är inte bara det, det är också känslan av att ta sin väska och sätta sig på bussen och åka härifrån, ensam. Bara med mig själv. Ha ett eget ställe. Träffa nya människor och prata med annat folk. Samtidigt som jag får göra det jag älskar mest i hela världen. Träna! :-D

Och så är det en sak till på det stället som är så sjukt jäkla bra och känns som Gud bara slänger storvinsterna rakt i händerna på mig och jag vill så gärna berätta för er, men jag kan inte göra det här. Det kan bli fel. Men det är bra, jäklar så bra det är! Åh, jag har verkligen hittat en guldgruva!!!

Igår blev det bröst och axlar, idag biceps.

Träningsvärken i benen och rumpan från i fredags sitter fortfarande i ordentligt, och konstigt är kanske inte det med tanke på hur jag körde och inte kunnat kört sen jag kom hit (!) men imorse tog jag mig ändå en joggingrunda innan jobbet,.. första fem minuterna undrade jag vad tusan jag gett mig in på, men sen släppte det. :)

Och för den som är intresserad kan jag tala om att jag äter som en häst. 6 gånger om dagen! :-O

Det blir en för-frukost hemma tidig morgon, sen frukost på jobbet halv elva, lunch/mellis innan lunchen eftersom den är först halv fyra, sen ett till mellis innan träningen och sen middag.. Men lika glad är jag för det. Eller kanske just för det. ;-P För humöret håller sig jäkligt jämnt och bra och de som känner mig vet att min humörkurva är rätt ordentligt påverkbar av mina mattider.. ;-P

Så att jag har en sambo som bakar Opsies är fruktansvärt uppskattat. Vi har en deal jag tycker är grymt bra, jag ser till att det finns ägg och philadelphia i kylen, och hon ser till att där finns opsies till vår "pre-lunch" vid halv två. :) Och att jag hittat proteinbarer att fylla väskan med underlättar en del det med.. ;)




Och bara så ni vet, "Pojjolito" wont much longer be a little pollo..




Kommentarer
Emelie

Pollito kommer bli bisté =))

2010-11-07 @ 22:11:47
URL: http://makeupbyemi.blogg.se/
Lisah

Wuhuuuuu :-D Om det betyder vad jag tror det betyder, så alla tummar upp!! :-D



And once you go b.. you never go shrimp again . . . ;-D

2010-11-08 @ 08:43:29
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0