Ber så mycket om ursäkt

..jag var ju alldeles exalterad igår över mitt intelligensutvecklande arbete att jag helt glömde bort att skriva om något annat alls. Jag var på gymmet igår och körde bröst. Och med dagens träningsvärk som underlag kan jag berätta att det gick bra. Anledningen till det var att jag fick hjälp. För som ni vet, är det som bäddat för att bli fast när jag lägger mig i bänkpressen utan nå som passar . . . :-P

Det hela började med att jag gjorde en grymt snygg entré, med ett högt "whhaaaaaoo"-skrik när jag klev in. En snubbe hade nämligen ställt sig bakom dörren för att hoppa fram och skrämma mig. En rak höger skulle han ha..

Iaf kunde jag lasta på hur mycket jag ville, för ägaren, som är helt underbar, stod som en hök och tog stången när mina armar blev spaghetti. Han var nog den bästa passaren jag haft, snackade inte i onödan, lät mig köra, men hjälpte mig när jag behövde. Till och med när jag inte bett om det. För när jag senare körde hantelpress och efter ett antal reps, när mina armar bara skakade och jag tänkte att "fasen, det går bara inte", så kände jag två fingrar som petade ihop mina armbågar och gav mig kraft att få upp armarna. "Toppen" tänkte jag, och fortsatte köra, kunde ju köra tills jag totalfailade, för då fångade han ju upp hantlarna åt mig. Underbara människa. <3

Sen kom en rolig snubbe som det måste vara något fel på. Samma snubbe som sist jag såg honom föreslog att "maybe you and I can try boyfriend girlfriend?" trots att det enda jag gjorde var skratta åt honom. Han var faktiskt rolig, inte sån slusk, utan bara rolig. Så iaf igår kom han efter jag kört i cabelcrossen och ville visa mig en övning. Då jag inte var intresserad av att se hans övning låtsades jag inte höra utan gick vidare, men han ger sig inte. Så jag kollade. Och vet ni vad snubben gör? Tar tag i handtagen, med armarna korsade framför sig och drar. Med andra ord en ryggövning. Och säger "this is good for you"

Jag bara skrattade. Orkade inte ens ta ut lurarna ur öronen. Pekade och visade att jag kör bröst, och han nickar och säger "yes, for chest!" aaahaha, jag dog. Men jag säger ju det. Rolig är han, bjuder på många skratt :-P



Nej, nu era filurer sitter jag här med kaffekoppen, ska snart iväg till lite frukost, sen ska jag traska bort till Puerto Rico. För gissa vad vi ska göra idag? Jag och Praktikant J ska på båttur! Och se delfiner och vattenfall och äta gratis mat och gratis dricka och bara slappa och bada och sola och njuta! :-D Och dessa turer är ganska dyra, just denna kostar 45 euro. Vårt pris blev 35. Men hur mycket vi ska betala? Ingenting! :-D
För efter en stunds snack kom säljaren på, att om vi fick åka med gratis var chansen större att vi skulle göra det, och gillade vi det skulle vi prata om det och rekommendera det till gäster på våra hotell, vilket gynnade honom, så woop woop, I like this being a VIP ;-D

Bilder lovas till kvällen, ;-D PUSS o ha en fin dag, för det ska jaaaag :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0