Big No NO´s


"Ta inga råd från mig, jag vet dem fungerar inget bra . . ." (Winnerbäck)


Nu råkar jag personligen tycka jag ger ganska bra råd, men om inte mina råd fungerar, så lyssna i alla fall på mina avrådningar (heter det så..? :-P). Av all välmening, lär av mina misstag. ;) Dagens 3 Big No NO´s:


1. Blanda inte ett naturellt proteinpulver, en gainer och L-glutamin tillsammans med vatten i samma shake. Det smakar helvete.




2. Låt aldrig någon sätta inplantat i din mage om du lever ett aktivt liv. Listan över stunder de är opraktiska kan göras lång. Listan över då dem är rent olämpliga är ännu längre.




3. Underskatta aldrig en kram. Vare sig du får den som hjälp att knäcka ut ryggen, för att den är oundviklig i ett trångt utrymme, eller,.. jaa.. till exempel av en kärleksfull kickboxningssäck. . .





Sådär ja, hoppas jag hjälp till att bidra till en bättre värld nu. :) Nu ska här snart bli frukost innan jag ska iväg (på min "lediga" dag!!) och jobba igen mina minustimmar. Skönt bli kvitt dem ;) sen blir det gymmet, bröst idag och så lite mage, den har nämligen haft semester ett bra tag nu, haha :-P


Kommentarer
Bea

En sån fin mage vill jag oxå ha! Du är grym!! :) Å här sitter jag å svullar choklad..blääää ;P

2010-11-30 @ 17:32:49
B1 igen

Förresten så är du en av dom som jag lyssnar mest på å som gett mej säkert de klokaste orden <3

2010-11-30 @ 17:34:27
Lisah

Haha, den magen är snart ett minne blott, :-P

men vad bra mitt troll, att jag kan vara till nytta iaf ibland.. <3

2010-12-01 @ 08:32:38
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0