Inte bra någonstans . . .

känns det just nu . .
Dagen började så bra. Träningen gick kalas och jag var på topp. Tills efter min första massage. Då började min ena handled svullna upp. Tänkte det skulle ge sig, så åt frukost och hade sedan min andra. Men efter det gick det inte mer.

Där man liksom har en hård benbit på handleden hade en ådra svullnat upp större än knölen. Och runtom var det också svullet och mjukt om man tryckte på det. Som vätska eller nåt. Mina ådror i händer och underarmar har blivit väldigt tydliga när jag masserar här, men det är ju en sak. Detta såg inte normalt ut. Visade Kamelen och hon visade vår lead som tryckte lite och det gjorde ont som satan. Så smorde hon med linement och sen lindade. Så skulle jag ha det på under min nästa massage. Gjorde ett försök, men det gick inte ha kvar det, så fick köra utan. Och det gjorde äckelont, så blev till största del en enhandsmassage . . . :-/

Så efter det strök de mina massager för resten av dagen, och samma sak imorgon, blir receptionen istället. Sen ledig på onsdag. Men på torsdag måste jag vara tillbaka på banan igen. Annars vet jag inte vad som händer. Då är jag väl ute ur leken eller något. Och det är det värsta som skulle kunna hända.

Jag vill fan inte åka hem!!!!

Så nu känns det skit. Riktigt jäkla jätteskit. Och imorgon bitti var planen triceps. Men åt helsike med det också då. Och jag hade satt upp ett mål jag ville klara här. Det var ett högt mål, en riktig utmaning, men nu känns det väldigt långt borta . . . Förlåt, men just nu är jag inte glad alls.





Kompis . . jag saknar dig.. <3


Kommentarer
Ida Marie

Ups and downs... Förstår det blev ett rejält bakslag att plötsligt råka ut för att inte kunna massera!! Jag tror du har överansträngt dig!Högt tempo, träning och mycket, mycket mera masserande än du brukar. Klart kroppen kan säga ifrån. Sa inte läkaren, eller vem det var, här hemma att du har svaga handleder? Så nu måste du nog ta en funderare och prata med ansvariga. Att t.ex. använda inflammationshämmande kan hjälpa för stunden, men stjälpa på sikt. Hoppas innerligt att det går över med vila! Kramar<3

2010-11-02 @ 08:27:42
Cajza

Hoppas att du blir bättre i handledarna!!

Och att dom låter dig få andra arbetsuppgifter också, så du inte överanstränger dig mer.

Jag vet, inte kul mina handleder pajjade ju oxå...

Var rädd om dig <3

2010-11-02 @ 10:35:18
Lisah

Tack för omtanken <3

2010-11-02 @ 21:18:06
Emelie

<3<3<3!!

2010-11-03 @ 10:21:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0