Ett par bloggtips..

Vad min blogg skulle hamna under för kategori vet i tusan.. Detta eftersom jag endast skapade den i syfte att uppdatera familjen och vännerna hemma nu under min tid på Grand canaria.. Men skulle jag skapat en blogg för att jag bara ville ha en, och skriva om det jag ville, då skulle den absolut vara en kost/träningsblogg. :-D Inget dagens outfit, inget "detta har jag gjort idag"-blaha, ingt oväsentligt sskit om mitt privatliv som inte rör någon annan än mina närmaste.

Nu har ju denna bloggen ett annat syfte än att tillfredställa mina behov och intressen, men en vacker dag, när lusten faller in, så ska jag starta mig en ny. En där jag bara skriver om allt det jag älskar :-D

Jag har aldrig läst eller följt massa bloggar, men under tiden jag varit här har jag börjat läsa en hel del. Kan vara lite överskottet av ledig tid, samt brist på annat att läsa, de där småstunderna, som när jag kliver upp på tok för tidigt och dricker kaffe i en timme, väntar på att maten ska lägga sig så jag kan åka och träna, eller väntar på att klockan ska säga sängdags på kvällen.. ;)

Tänkte tipsa er om ett par, om det nu är någon som inte bara tittat in för att läsa om vad jag gör här i värmen :-P Finns ju hur många som helst intressanta bloggar, men dessa har jag kikat in hos idag..


Kunde Jag då kan DU, av Sofie Lindberg

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757

Vet inte varför jag fastnade för Sofies blogg, men det var en av de förstå bloggarna jag läste regelbundet. Tycker hon är inspirerande helt enkelt..


Mollys Hälsoblogg

http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/

Matinspiration. Följer aldrig recept, men inspiration är alltid kul Och denna tjej är grym, har till exempel säkert hundra olika recept, bara på gröt!!


Johan Ederer

http://www.johanederer.kroppsnytt.se/

Personligen just hittat dit, men känns som ett bevis på att hårdamuskler inte betyder en hård personlighet!


Och så ett par vänner till mig..

Susanne

http://sbmassage.blogspot.com

Fd klasskamrat under utbildningen som massage & friskvårdsterapeut, helt underbar människa som delar med sig av mycket kloka tankar och råd


Jonas Ivung En elitidrottares historia

http://jonasivung.se/

Jonas tränar och tävlar i Thaiboxning och Kickboxning och även om man bara är en "lyfta skrot-nörd" så är det intressant och inspirerande läsning, för psyket, inställningen och viljan Jonas besitter bör vi alla lära oss av!!


Och så sist men inte minst,.. Min kalaskompis Emi Makeup by Emi

http://makeupbyemi.blogg.se/

När det gäller smink, hår, skönhet eller oskönhet är detta nog den mest estetiska, fantasifulla och mest kreativa person jag nånsin har träffat. Och att hon dessutom är en av mina bästa vänner hjälper såklart till att bidra till att det ligger mig extra varmt om hjärtat att läsa och tipsa om denna filur.. <3



Så, nog om detta, nu har jag fått ryggskott för jag sitter som en kratta i sängen, inte bekvaämt och absolut inte ergonomiskt. Dessutom inte smart ur säkerhetssynpunkt. :-P
Så hoppas nu detta gav något, för annars var det helt onödigt. >:-P





Kommentarer
Susanne

Ha! Hittade detta häromdan..va snäll och gullig du är.

PS Gillar Johan Ederer skarpt,gör min son Svante också,många av dessa kroppsbyggare som många förfasar sig över har en underbar ödmjuk inställning till livet.KRAM

2011-02-19 @ 11:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0