Keeping on..

Både ovädret och jag. Jag försökte fånga vågorna här ute på bild imorse, men det var svårt, de bara smet mest hela tiden, så ser inte alls så stora ut som de faktiskt är. All sand på stranden här är borta, vågorna har stulit den. Solen har dock varit framme så det har varit riktigt varmt, men på havet är det storm.




Idag har jag annars varit ledig, med undantag från två helkroppsmassager jag var inne och gjorde. Så jag passade på att promenera både till och från gymmet, var jätteskönt. Bröst och mage idag, och ja, min nästan 400 kcal-gainer/proteinshake har jag druckit både morgon och efter träningen.. Duktigt trodde jag, men så rådfrågade jag min Mr Å och fick ett Big No NO, aahahaa. Jag trodde ju jag var smart som tog gainern även på morgonen, eftersom jag blivit rådd att käka kolhydrater då, men nehej, så fick jag inte göra.. måste äta kolhydraterna på morgonen, så nu blir det att koka ris,.. :-/ mitt urval här är ju inte särskilt stort . . . så mina fyra dagar av bulk blev nog bulk på riktigt, haha, jag tyckte jag kände mig stor, men trodde det bara var jag som inbillade mig,.. nu har jag nog dragit på mig massa vätska.. :-P




I have a cats eyes, and I have nine lives..
Life might be hard, but hell yeah I´m harder
Såklart jag kommer fixa det!


Kommentarer
bästis

<3



2010-12-01 @ 08:08:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0