Lyckan är FULLKOMLIG!

Jag tror jag är lyckligast i världen just nu! :-D


Jag bor på Grand Canaria, på ett av de vackraste ställena jag sett.

Jag har ett jobb jag älskar, underbara arbetskamraterm, en sambo som är en ängel.

Och idag har jag köpt GYMKORT!! :-D På Better Bodies Gym i Puerto Rico. :-D

Och jag älskar det!!!!!!!


Det är perfekt. Drog dit direkt efter jobbet idag. Ägaren var där och han var dansk så jag kunde prata svenska och han förstod mig. Och tro det eller ej, men jag förstod honom också.. ;-P Kostar 38 euro/mån där, men av nån anledning fick jag kort för 30 euro/mån :-D

Blev ett benpass idag ock det var så skööönt att kunna mörda de där ben och rumpmusklerna ordentligt! Först knäböj och frontar, med en riktig skivstång! (bara där var jag lycklig!!) sedan hittade jag en maskin som var grym! Man kunde köra utsida, insida och rumpa med ett ben i taget, stående. Så jag körde tills jag knappt kunde stå.

Därefter körde jag mage, jag var tvungen. För för första gången sedan jag kom hit fanns vikter och möjligheter att köra som jag vill. Och det var underbart. Det brann i hela magen, jag njöt i hela mig! :-D

Sedan kom ett gäng förbaskat snygga killar, skulle gissa de var spanjorer, som skulle köra kickboxning och bjöd in mig att vara med. Dock tackade jag nej för jag ville köra mitt race idag. Men en annan dag, då jävlar ska jag spöa skiten ur dem hela högen, mohaha ;-D

Och alla var så trevliga!! Hälsade och snackade med mig, men inte på ett sånt "hej jag är en slusk och stöter på allt jag ser"-sätt utan på ett trevligt sätt!

Jag hade kunnat stanna hela kvällen, men efter nästan 1,5 timme tvingade jag mig att ge upp och dra mig hemåt. Är trots allt ledig imorn så ska tillbaka då. Och sen kan jag dra dit när jag vill, för nu har jag ju kort! :-D

Åhh, jag är så lycklig!! :-D Var tvungen ringa mamma och tjoa i telefonen när jag klev av bussen och när jag kom innanför dörren hemma var jag så till mig att jag inte kunde vara still. Kamelen måste trott jag blivit mer knäpp än jag redan är.. :-P


Men nu ska jag hoppa in i duschen, njuta av att benen känns som spaghetti, sen sova och vakna imorgon med en träningsvärk som heter duga och mitt största leende på läpparna någonsin när jag ska försöka ta mig ner för trappan. ÅÅh, jag har inget annat att säga än att lyckan är FULLKOMLIG! :-D





Kommentarer
Ida Marie

Hallo där! Hoppas benen fått lite ledigt idag på din fria dag ;) och att du haft en jätteskön dag! 30 grader sa du, här orkade termometern knappt över nollan med frost som låg kvar. Visserligen vackert i solen, men nog lät det härligt med sommar :)

Kramar!!

2010-11-06 @ 17:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0