När man får tid..

..att umgås med sig själv hinner man tänka många tankar. Och man hinner på något sätt reflektera över dem också. Inte bara prata innan man tänkt, vilket jag annars brukar kunna vara bra på.. Idag är jag ledig. Gör praceis vad jag känner för. Jag började morgonen med en promenad, sen frukost innan jag tog bussen till San Fernando. Mitt ärende där var proteinbarer och nya träningsbyxor. Och gissa vad jag kom hem med?? :-D





(jaja, jag vet, men så går det när man inte kan vara still på bild . . .)

Så jag är skitnöjd med dagens tripp :-D Dock är dagen inte slut ännu, nej, jag sitter här nu och laddar med mellanmål för att strax bege mig till gymmet. Ska bli ett så in i helsike tungt benpass och tänkte jag promenera hem för att öka mina chanser att kunna ta mig fram imorgon :-P promenera är bra skit efter benpass, så slaggen ger sig av ;)

Så satt jag och filosoferade när jag var på bussen. Om andra, och om mina tankar om andra. Och jag kom fram till att jag inte är världens snällaste alla gånger. Jag ska förklara hur jag menar, men det hinner jag inte nu. Men ett som är säkert, är att något som gör mig ordentligt off är när jag får höra att jag är underbar, av en människa som inte har en aning. Ord som är menade som en komplimang blir bara bullshit i mina öron. Och gör mig förbannad.

Vad jag tänker och tycker är absolut ingen hemlighet, därför ska jag när jag kommer tillbaka bjuda er på en Get to know-Lisah part 1. Mycket nöje. :-P


Kommentarer
Marcus Molinder

Lisah, jag hoppas att du äter som du ska. Det ser ut som du håller på att tunna ut! :P hehe

2010-11-18 @ 09:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0