Nu blev jag

så glad så glad :-D

Jag vaknade tidigt imorse, alldeles för tidigt. Så har jag legat och försökt tvinga mig somna om, men sånt funkar inte på mig, så klev upp. :-P och eftersom det bara är jag som är vaken, jag inte "får" gå till gymmet och det fortfarande är tre timmar kvar till frukost så sitter jag här med mitt kaffe och laddar för en springtur. :)

Så satte jag på datorn och kollade mailen, och så glad jag blev. :-D Jag hade fått mail från några som var här för ett par veckor sedan som jag masserade flera gånger och de var så nöjda och tacksamma och sista gången tog de bilder som de skickade nu, :) det var roligt :-D så skrev de "lykke til videre, du er en flott representant for hotellet!"



(och ja, jag har tillåtelse att använda bilderna)


Nu är jag as pepp på att ut och springa. Ska bli en grym runda, kanske den vanliga två gånger eller också med backintervaller. Dock har min klocka pajat, ni vet den snygga jag fick av en kund på Lidl ;-) så ska köpa mig en ny, kanske nån avancerad variant idag på sportaffären, med massa funktioner jag inte kommer förstå mig på.. åh, jag längtar dit, ska köpa träningsbyxor o massa linnen o massa proteinbarer o allt som jag känner för :-D Vi får vår första lön här den 10:e, men jag kollade internetbanken och då hade nån vänlig själ bestämt sig för att sätta in lön från sept på mitt konto, vilket jag totalt glömt bort, så det blev en trevlig överraskning :)

Så måste jag bara säga en sak. Det finns vänner och så finns det vänner. De av den senaste varianten växer precis inte på träd. Ändå har jag lyckats få mina vänner handplockade, handslipade. Och jag känner mig nästan bortskämd hur fina de är. Jag är verkligen lyckligt lottad.

Att höra din röst var guld värt, <3






Kommentarer
Vardagsglamour

Hej gos!

Va fina bilder på dej:)Läste om ömma handleder..hoppas att d blir bra snart..för även om jag saknar dej väldigt mkt vill jag inte ha hem dej än..pga nåt sånt..för du verkar ha det underbart därnere och ingen är värd det mer än du <3 Massa kärlek från mej!

2010-11-03 @ 11:33:39
Cajza

Massor KRAMAR till dig bästa syster!! <3

2010-11-03 @ 12:32:45
Lisah

Massa kramar till DIG BÄSTA syster!! <3



Och B1.. nej, jag vill inte hem,.. däremot vill jag ha hit er, familj och vänner <3

2010-11-03 @ 23:23:54
B1

Säg bara till så kommer jag <3

2010-11-04 @ 10:51:34
Lisah

När kan du då din rackarfilur?? :-D

2010-11-04 @ 21:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0