Oväder

I helgen har det blåst som tusan och två nätter i rad har det regnat. Och imorse när jag gick till jobbet syntes det att vädergudarna hade hyss för sig..

 

Sedan tog det bara någon timme innan det hela bröt ut. Spöregn, åska och halvt storm.

Gästerna var sura. Jag toknjöt. :-)

 

Efter jobbet bar det direkt av till gymmet för ett ryggpass. Rygg är det roligaste jag vet, så i helsike heller att lite busväder skulle stoppa mig. ;) På vägen från bussen till gymmet var det stor vattenpölar på vägarna, så jag skuttade förbi dem bäst jag kunde. Dock till ingen nytta alls.

För när jag kom fram var det en 1 dm djup vattenpöl hela vägen framför entrén. Och då ett längdhopp på minst tre meter från stillastående kändes som ett överkvalificerat alternativ för mig hade jag inget annat val än att traska rakt igenom den. HA! tänkte jag, när jag kom på att jag hade ett par torra skor i ryggsäcken. Hmm,.. tänkte jag sekunden efter när jag kom på att jag däremot inte hade med mig några nya strumpor . . .

Men med blöta fötter i ett par torra skor körde jag ett grymt pass. Och efter passet drack jag min shake.. :) Inne på Dag 3 i min bulk och tro det eller ej, men jag och min gainer är fortfarande vänner ;)

 

 

Hur länge till vi är det återstår dock att se.. :-P Till middag blev det kycklingsallad med cashewnötter. Mycket gott. :) Och dagens sjunde måltid, haha, herregud.

Okej, det får vara allt för ikväll, tack o hej så hörs vi snart, kanske ett kilo tyngre, mohaha ;-P

 



Kommentarer
Cajza

Tack för brevet, blev jätteglad :D :D

Ska skriva tillbaka, hoppas det kommer fram :))

Kram <3

2010-11-30 @ 06:11:52
Lisah

Vad kul det kom fram :-D och ja, gör det gärna om du vill, men inga tvång, jag är jätteglad du läser och skriver här ibland ;-D <3 dej

2010-11-30 @ 09:32:26
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0