Överdrift

Hmm, . ..

Att jag är morgonpigg är ett faktum.

Men.

Det kan gå till överdrift.

När vi ställde om klockan missade mitt huvud det, så jag har fortsatt vakna den tid jag brukade, vilket då blev en timme "tidigare" än vanligt. Men sen vet jag inte vad som hände. Om huvudet ställde fram sig en timmme, eller två eller fem, eller vad det är frågan om, för nu vaknar jag bara tidigare och tidigare varje morgon. Och jag pallar inte ligga och snurra, för jag är ju pigg, så jag skuttar upp.. Och nu snackar vi ordentligt tidigt. Jag är ledig idag och har varit uppe sen 05.10.. :-|

Men det är lugnt, för jag la om planeringen helt enkelt ;) Ska äta tidiga frukosten, runt 8, sen drar jag iväg. Ska till Puerto Rico, se om jag hittar nåt kul att shoppa, sen till gymmet. Rygg idag :-D Sen hinner jag hem medan det fortfarande är bra med sol, så då ska jag njuta av livet vid poolen, sen ikväll är jag och kamelen bjudna hem till Randy och Catharina på middag :)

Så det blir nog en toppendag :)

Jag har hört ni har snö hemma. (??!!) svårt för mig att föreställa sig.. känns weird.. varför har ni snö mitt i sommaren liksom?? :-P






Kommentarer
Ida Marie

Hallo där morgonlärka! Det låter så skönt med sommar, för vintern kom alldeles för tidigt för min del. Fick antagligen nog i fjol, jag brukar älska snö annars, men nu känns det mest jobbigt! Spåret var tungt att gå igår och idag är grenarna på träden i trädgården nedtyngda av all snö. Fåglarna har satt sig på fönsterbrädean flera gånger och tittat in. Köp fågelfrön!! Ja, jag ska små liv! Så njut du vid poolkanten och tänk på oss i kalla Norden...

2010-11-10 @ 09:25:03
Ida Marie

Jo, du vet väl att jag jobbar på att komma... Ska fixa pass nu!Kramar

2010-11-10 @ 09:26:08
Björn

Här i Berlin är det plusgrader men grått o trist. Massor av folk på konferensen (typ 6000). Kul när alla ska käka samtidigt. Annars är det intressanta föredrag. Ha det gott därborta på ön. PS snart är det jul, har dom jultomtar, granar o vitt där?

2010-11-10 @ 12:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0