RESPEKT!

Måste bara tillägna ett inlägg, åt alla er därute som tränar för att nå grymma resultat.

Som svettas och kämpar i med och motgång för att nå ert mål.

Som besitter en vilja och ett psyke av sten.

Och som gör detta med ödmjukhet.

Jag hyser fet respekt för er!


Själv kan jag inte vara mer lycklig över att hittat kärleken till att lyfta skrot. Och trots att jag relativt nyligen kommit fram till vad jag egentligen vill med min träning och att jag är långt långt ifrån mitt mål, så njuter jag varje dag av att veta att jag är på väg någonstans. Att det jag gör har en mening. Och framförallt, att jag gör det för min egen skull.

Och jag älskar samvaron mellan alla oss som delar passionen för träning. Alla bloggar och forum med denna enormt hjälpsamma anda. Där alla ger varandra tips och råd och idéer hur vi kan förbättra våra resultat.


Och tack alla ni som stöttar mig, som följer mig, kommenterar mina inlägg, peppar mig, ger mig inspiration och ytterligare lust och vilja.


Jag har lång väg kvar och det tar tid, men tid har jag. Jag är på väg ;)



Kommentarer
mr R

Man kan inget annat än älska denna djungel med bloggar och forum, där folk delar med sig av sina tips och erfarenhet.

Dessutom är det verkligen hatten av till de personer som valt att lägga upp sina "instruktionsvideos" på nätet.



Den mätta dagen, den är aldrig störst.

Den bästa dagen är en dag av törst.



Nog finns det mål och mening i vår färd -

men det är vägen, som är mödan värd.

2010-11-22 @ 13:19:35
Lisah

Du är en klok rackare.. var är länken till din egen blogg..? ;)

2010-11-22 @ 21:40:52
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/
mr R

Har jag ingen blogg, därav ingen länk att dela med mig av. Tyvärr... :)

2010-11-23 @ 15:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0