Shoppinglycka :-D

Dagen har varit toppen, helt underbar. Blev en mycket skön löprunda imorse, 40 minuter. :) Jag kände mig nästan i form för att ge mördarbacken ett nytt försök, men eftersom jag fuskat med push till morgonkaffet så lät jag bli.. skulle ändå inte kännas lika bra då.. ;-P



Sedan blev det en dusch, frukost o sen iväg på bussen med sällskap av Catharina. :) Och tur var det, för jäklar vilket äventyr vi haft, hade inte varit hälften så roligt ensam.. Började med att ta oss till Decathlon som var en mycket längre resa än vi trott. 1 timme och 45 minuter! :-O men det var såå värt det. Hur stort som helst och bara massa träningsgrejer! :-D Kom därifrån med linnen, byxor, shorts, ett gäng proteinbarer, handledsskydd och en yogamatta! Som jag senare skulle komma att inse hade varit mycket smartare att köpt innan hemresa så hade jag sluppit gå runt och dra på den och sett ut som jag tänkt campa på gatan. :-P



Därefter skulle vi iaf vidare in till Las Palmas och tack vare ett stort leende lyckades jag få snubben vi skulle fråga om vägen att skjutsa oss dit i sin bil, mohaha ;) FLYT ;-D

Dock hamnade vi inte inne i stan, utan vid två enorma shoppingcenter lite utanför. Men det visste vi ju inte då, så vi shoppade glatt vidare. :) Men så saknade vi en efterlängtad butik och insåg vi måste vidare, så tog en buss och hamnade till slut mitt inne i huvudstaden. och oooj ojoj! Där fanns shopping! Fick med mig ytterligare fyra linnen, en topp, två spetstubtoppar, mer proteinbarer och en massa annat skoj. Dessutom en jäkla massa snyggingar och extremt trevliga människor. Jag gillar livet här! :-D




Väl hemma var vi hungriga och klockan sa middag så vi passade på att käka på hotellet. Har inte ätit där på kvällen senaste veckan, för de är så sent, men ikväll blev de perfekt. Och gud så gott det var. Jag får ju bara tonfisk tonfisk och åter tonfisk på det här stället, men ikväll, då fick vi LAX! :-D Och han stekte den direkt när vi kom så mer nylagat kunde det inte bli.



(okej, ja nu är jag väl avslöjad.. uppe i hörnet ligger faktiskt även både tonfisk och lite makrill.. jag råkar gilla det, men var gott att få något TILL :-P)


Så nu är jag trött, men glad och lycklig :) Och OM jag är pepp på att träna nu. När jag har massa nya kläder, och så handledsskydden, tror de är bra. Och som ni förstår blev det inget ryggpass idag, det blev shopping för hela slanten. (även ordagrannt faktiskt!) men imorn, då jäklar ;-D


Puss och godnatt era filurer, nu väntar sängen :-D


Kommentarer
lollo

det ser helt underbart ut där du är..

hoppas att allt är bra med dig...

kramar

2010-11-05 @ 17:53:48
URL: http://endagmedlillamig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0