Skrattretande

När jag kom in på gymmet idag satt en kille i receptionen som såg trevlig ut och som jag inte sett förut, så vi började snacka lite. Och min intuition talade rätt, han var trevlig :) Dock undrar jag vad killarna här har för bild av tjejer som tränar egentligen.. För jag frågade honom om det fanns några brudar som körde där, eftersom jag varit där en vecka nu och inte stött på en enda. Engelskan gav inga MVG, men vi kunde förstå varandra och svaret jag fick var:

"noo.. we don´t have much for girls. We have only machines with lots of weight. So only have little of this for girls.." och så pekar snubben på en crosstrainer och ett löpband!

Så tänkte jag att är det första gången han får se en brud lyfta skrot så ska jag fan i mej göra det ordentligt så ner med min laddning push och sen körde jag ett ryggpass som hette duga ;-D

Förra veckan när jag körde på gymmet här fick jag en kommentar av en snubbe som jag fortfarande garvar åt. Han kom in medan jag körde och sa att så tungtt kunde jag inte köra på. Jag undrade såklart varför och han kollade på mig som om jag var helknäpp och sa "what, are you a man or a woman!?"
Sedan fortsatte han med "do you want a nice body or just a..(och demonstrerade en biff)"
Så jag svarade "maybe I think a (visade samma biff) IS a nice body"
Då skakade han bara på huvudet och gick därifrån.

Såå,.. tydligen får tjejer inte bli starka på denna förunderliga lilla ö.. Men, ju mer negativa kommentarer jag får, desto mer taggad blir jag. Så, släng er i väggen karljävlar.



Efter gymmet satte jag mig på ett trevligt ställe för en kaffe, sedan shoppingpromenad hemåt :) Hittade världens snyggaste bikini, ååhh jag är såååå nöjd! Bara älskar den! Så nu är planen att bli lika snygg som den, så vi liksom matchar varandra, huh :-P

Sen lite annat skoj, och så gissa vad? En keps :-P Har ett helt lager här nu, haha, men det är ju så sköönt att bara gömma sig under en sån, på gymmet, när jag springer, vid poolen, överallt där jag vill vara ifred ;-P

Nej, nu ska jag lägga mig lite vid poolen, :-D


Kommentarer
Jonas

Håller med du =) Riktigt snygg bikini

2010-11-12 @ 17:32:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0