Utsikten

från Randy och Catharinas balkong är ut mot havet och på kvällen är den helt underbar.
Vi har varit där ikväll på tacos :)

Så tog jag en bild för att kunna visa er, men det gick sådär.. haha, kolsvart :-P











Däremot ville mina kära tossingar gärna fastna på bild :-D





Och då detta blev denna bloggs historias (iaf hittils :-P) mest meningslösa inlägg så ska ni även få ta den av några av mina filosofiska tankar . . .

Hur tänker man när man kommer till en ben & fot massage och lägger sig på bänken med skor på??

Eller som man, att komma till en helkroppsbehandling och ha på sig shorts som inte ens går att kavla upp??

Eller när man vägrar sära på benen ens så mycket att handduken får plats att knölas ner emellan??

Och hur tänker man när man slänger av sig varenda tråd man har på kroppen för en rygg/nack massage??

Eller när man för en ryggmassage lägger sig PÅ RYGG??!

Eller kommer med stubb på benen så vassa att terapeuten får skavsår i händerna?

Hur tänker man när man har så ont att man håller på att hoppa av bänken och håller andan så man är blå i ansiktet, men ändå ber massören trycka lite hårdare??

Och (detta är kanske endast relevant för er med nån slags anatomikunskap..) men hur tänker man när man kommer in och berättar för massören att man har ont i ryggen för man har för stor svank pga korta hamstrings??

Hur tänker man när syftet är att gå ner i vikt och därför tar man en croissant och en cappuccino till frukost för att sedan inte äta något förrän lunch sju timmar senare??

Och hur i allsin dar tänker man när man ska börja med att svälta bort allt sitt underhudsfett man har, för att efter det bygga muskler??


Jaa ni vänner, många lustigkurrar finns det i världen, och många av dem verkar jag få lyckan att träffa på . . .

Men, det var allt för denna kväll. Nu ska jag hoppa i säng och fundera över den livsviktiga frågan

hur tänker man när man bygger ett karaokehotell som spelar musik tre kvällar i veckan, och hyr in samma gubbe som kör samma låtar, om och om igen, VARJE GÅNG??

Skulle gärna fixa gubben med en plastsäck och lite rep, men den vänliga versionen blir istället stängd balkongdörr och öronproppar . . .

Godkväll på er :)


Kommentarer
Jonas

Hej =)

Kul och läsa och se hur du har det:-) där borta lisah. Hur är det med handlederna nu? Tänker faktiskt på dig då och då:$ kram

2010-11-11 @ 00:44:00
Lisah

Hej Jonas!

Vad roligt att du läser :-D

Jo, med handlederna är det bättre, men inte bra. Jag har svaga ligament i dem och den ena är ju som du vet paj efter en olycka, men jag har fått ändra om min teknik rätt ordentligt. Just nu funkar det ;)



Hur är det hemma? Går det bra med träningen? =) Kram!

2010-11-11 @ 08:11:37
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/
Lisa

Sv: haha ja nu är de så fint så :D

Japp, allt är kanon. Jag trivs som fisken i vattnet :) Bara att grannarna över mig lever rövare varje kväll :s

ja, det ska jag göra. Hoppas du har det bra i värmen :) Kramis!

2010-11-11 @ 09:53:37
URL: http://lisalonnehed.blogg.se/
Ida Marie

Vet du,jag tycker du ska samla alla dessa filosofiska tankar och skriva en bok kring dem en dag! Jag vet den skulle bli uppskattad av många!!

kramar

2010-11-12 @ 11:45:14
Ida Marie

Vet du, jag tycker du ska samla alla dina filosofiska tankar och skriva en bok kring dem en dag. Den skulle bli uppskattad!

Kramar!

2010-11-12 @ 11:47:16
Ida Marie

Vet du, jag tycker du ska samla alla dina filosofiska tankar och skriva en bok kring dem en dag. Den skulle bli uppskattad!

Kramar!

2010-11-12 @ 11:47:47
Jonas

tjo!



Jo jag kommer ihåg, Men vad skönt att kunna ändra tekniken så du inte fel belastar den =) ,



Jo då allt är bra, eller ja. det funkar =)

Börjar bli segt och gå hemma :/ Men man kan ju ta ut aggressionerna vid gymmet som sagt ;D



Gymmandet går kalas :D

Sist jag kollade på vågen så stod det +17,9Kg sen 6November förra året, så är rätt nöjd med min prestation på ett år :) Blir och träna lite lugnare nu under vintern och lagara upp lite mat under Julen :P



Hur går det själv med gymmandet ? Läste som sagt att du hittat ett ordentligt gym med där nere =)

Kram och puss på kinden

2010-11-12 @ 17:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0