Kunde inte låta bli..


Jag vet att det är värdelöst att träna dagen efter man druckit, faktiskt nästintill meningslöst, och jag hade planerat att låta bli, men sen gick det bara inte.

Alxlar idag. Dock dog batteriet i kameran nästan direkt, men ett par bilder hann det bli ;)





Jag funderade på en sak tidigare.. Just nu är jag ju ledig (har välförtjänt semesteeer :-D) och har tid att göra det jag vill, men när jag jobbade, eller när jag både pluggade och jobbade, då bestod ju mina dagar mest av jobba, träna, äta, sova. Och ibland tyckte jag det var trist att inte hinna träffa familj och vänner så mycket som jag önskade och mådde riktigt dåligt ibland av känslan att inte räcka till. Då tyckte folk att jag väl kunde skita i att träna så mycket så skulle jag ha tid. Men skulle jag göra så, så skulle jag inte må bättre. Snarare sämre. För mig är stunden på gymmet något jag gör för mig. Jag längtar dit när jag inte är där. Jag mår så bra i hela den miljön och för mig är träningen dagens höjdpunkt.

Jag vet inte vad som gjorde att jag förälskade mig i att lyfta skrot, men så blev det. Och jag tror det är det som är grejen för dem som vill göra träningen till en vana. Man måste hitta något man tycker är roligt. Något man ser fram emot att göra. Att träna ska vara kul. Annars är det något som är fel.







Nu håller jag på och pysslar hemma. Börjat plocka fram vad jag ska packa, och inser att min underbara jättestora jätterosa resväska inte kommer att räcka till. Som väl är hade jag turen att få åka med charterflyg, vilket betyder att får ta med mig 40kg bagage, plus 5kg handbagage, men alltså . . . risken finns att jag ligger rätt risigt till ändå. :-/ Bara proteinet och träningskosttillskotten är minst 10kg och då har jag ändå bara köpt på mig för ca första 3månaderna.. sen är min tanke att någon vänlig själ ska ta arslet ur vagnen och komma och hälsa på mig och samtidigt fylla på mina förråd.. ;-D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0