Det blev..

en grym löptur imorse. 45 min, varav backintervall sista 10. Så när vi sen kom till gymmet sen kände jag att jag gjort mitt för idag i cardioväg, så det fick bli bröst istället :) Och dum som jag är tog jag bänkpressen sist och blev såklart fast därunder. Jag TÄNKTE faktiskt be en snubbe som va bredvid att passa mig, men tänkte att "äh, vad fan, jag kör". Men sista repset gick bara inte, armarna bara skakade, så där låg jag under skivstången och försökte pipa fram ett " . . .h-hjälp" hahaha ;-P







Nu ska det bli maaaat. :-D


Kommentarer
Gymmy

^^Sry att jag inte svarat på smset. Jag har 0kr på kontantkortet:( hehe men när blir det ett rumppass hörru:P:P:PP haha nej, men du..jag förstår faktiskt vaför killarna på ditt gym tittar så mycket;) haha..

Men gymmet verkar gå bra för dig antar jag! Så fucking vältränad<3

2010-09-25 @ 15:29:50
URL: http://gymmy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0