En matta och en risskål . . .

. . . så behöver man typ inte äga något mer, eller hur var det?
Iaf så jag ligger till snart. Har spenderat två heldagar med att rensa, röja och sortera hemma. Enda pauserna jag tagit har varit två vändor till gymmet, en promenad o två löprundor ;-P Annars har jag hållt på i ett. Gett bort hur mycket som helst och kastat ännu mer. Har snart inga saker kvar. :-O men gode gud så jäkla skönt det är!! Att göra sig av med saker måste vara terapi för själen, för för varje kasse eller låda som lämnat lägenheten har jag känns mig lättare och lättare inombords. Så är det någon som vill ha något särskilt, så passa på att utnyttja situationen, jag ger för tillfället mer än gärna bort varenda pryl jag äger. Jag menar nästan. Måste ju behålla mattan och risskålen.. :-P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0