Kääärleek

Eftersom min dator verkar sett sina bästa dagar bestämde jag mig för att den inte kommer få följa med, men idag kände jag att jag nog ändå vill ha med mig egen dator ändå,.. så jag kan hålla kontakten med alla och så lägga över mina bilder, för det lär nog bli en del. Och nu när jag blivit en bloggnörd dessutom kan jag ju inte sitta vid en offentlig dator där borta.. ;-P

Jag skiter fullständigt i alla konstiga funktioner en datorn "måste" ha, jag kommer ändå inte fatta att de finns :-P Jag måste ha en som är liten och inte väger mycket, det är allt. Har nämligen en känsla av att jag ligger lite tight till i viktgränsen för bagaget och nu har jag hittat den. Rosa och väger endast 1,1kg!! Vad mer kan jag önska mig?? Jag tror jag är kääär ;-D

Se själva, den bara skriker ju Lisah och Grand Canaria!! wuhuuuu ;-D ska åka och köpa den imorn :-D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0