Tillbaka..

..på banan. Med i matchen igen. Hell yeah, I´m back on track!
Borde kanske bara låtit bli att yttra mig igår, men wtf passar det inte så låt bli att läsa.
Idag är jag dock mig själv igen. Vaknade äckeltidigt av den skrikande grannungen, som jag gör varje natt, hoppade iaf upp o tryckte på kaffebryggaren, sen skulle jag bar lägga mig i sängen en liiiten liten stund till men lyckades göra en ganska ordentlig missbedömning om var jag befann mig, (eller kanske över hur stort huvud jag har :-P) för jag dunkade skallen rakt i väggen. Stenhårt. Men haha, det var kanske det jag behövde. :-P

Fredag idag och fredagar betyder rygg. Jag älskar att träna rygg, men har tyvärr inte prioriterat det förrän relativt nyligen, så ligger inte på topp där. Men de kommer. ;-D






Kommentarer
Tony Tonez

Uj uj uj biffen

2010-09-24 @ 14:16:52
URL: http://www.twitter.com/tonytonez
gymmy

hehehe lägg in lite rumpträning också:PP:PP

2010-09-24 @ 14:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0