Bara en jättesnabb


..uppdatering för att säga att jag lever. Det gör jag, men det är knappt. Eller, jo, nu känner jag mig okej, men det kan jag inte påstå att jag gjorde igår eller i förrgår.

Jag hade vattengympan som vanligt i tisdags förmiddag och mådde bra, men efteråt började jag må illa och det blev bara värre. Så vid två skulle jag ha en massage, men hamnade istället inne på toaletten. Jag kräks aldrig, alltså, det händer inte, men då gjorde jag det. Sen minns jag inte mycket mer, jag tuppade helt enkelt av där inne och de hittade mig först vid kl 17. Då fick jag åka till en läkare, men av det besöket minns jag inte mycket. Sen kom jag på nåt vänster hem, och sov, hela kvällen, hela natten och i princip hela dagen efter med, förutom ett avbrott för ett läkarbesök de tvingade iväg mig till.

Men ja, nu mår jag bättre. Inte fått i mig alltför mycket att äta, men försöker dricka och åt iaf lite yoghurt igår. Och ja, en proteinshake med förstås :-P Men annars sov jag bara och var riktigt förstörd.

Har bråttom nu, bara en kort kort lunchrast, men jag skriver imorn eller senare ikväll om jag hinner. Planen är dock att ta mig till gymmet trots att jag jobbar stängning och isåfall blir det ingen uppdatering ikväll. Vet det kanske låter osmart, men jag längtar verkligen dit och nu försvann ju både mitt tisdags och onsdagspass och jag börjar känna mig deprimerad. Jag måste ta mig dit, jag bara måste. Sen om jag gör ett skitpass så fine, jag vill bara andas i miljön där. Jag kommer må bättre då, det vet jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0