Flytt igen,..


..idag flyttar jag ur mitt hus. Eller, ja, jag har väl i princip redan gjort det. Hållt på hela morgonen och packat och burit saker. Och det var sorgligt samtidigt som det är bra. Jag gillar mitt hus och kommer att sakna det, men att packa gav mig lite en inblick i hur mycket saker jag har, och hur mycket av det jag inte kommer kunna ta med mig härifrån :-P Dessutom gav det mig lite struktur och ordning.

Nya lägenheten ligger bara ett stenkast iväg. Den är jättefin, men något mörk. Mitt rum är fint och har stora spegelgarderober, men ingen balkong. Däremot har balkongen från vardagsrummet utsikt mot havet. En sån där rent förtrollande utsikt. Ska visa senare :)

Nu måste jag kila, för jag ska hinna promenera till gymmet för ett pass bröst och mage (inte kört mage på veckor :-P) och sen promenera tillbaka hem igen innan lunchen. Och det är tokvarmt ute idag så jag ska packa hela ryggsäcken full av vatten. Återkommer senare :) puss o hej


Kommentarer
B1

Låter ju som om du kan få en trevlig plackerskvällsstund på balkongen med solnedgång över havet ;) Men förstår såklart att du kommer sakna engelsmannen å hans brudar! :D

2011-04-11 @ 18:37:42
Lisah

Ja, vad fasen skulle jag göra utan plackersstunden! Den är ju allt jag har kvar nu! ;-P

2011-04-11 @ 20:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0