Hann med ett..


..bicepspass på min lunch idag. Hade ju faktiskt hela 2h 45min ledigt, så tog bussen dit, träna 50min, sen promenad på 45 min hem. :) Och det blev ett tokbra pass, jag hade styrka jag inte ens visste om, måste varit vilodagarna som gjorde sitt ;-D

Vill förresten klargöra en sak där, jag skrev att man aldrig skulle hoppa sin träning, självklart ska man heller aldrig underskatta vilan. Men tyvärr har alltför många svårt att skilja på ohälsa och ren lathet,.. Jag var dock riktigt dålig, jag förstår det desto mer nu när jag tänker på det i efterhand. Jag låg ändå inne på den där toaletten i nästan tre timmar, och det säger inte min tidsuppfattning mig, jag hade chansat på kanske en halvtimme, vilket betyder att jag inte var helt med i matchen . . .

Men nu mår jag bra :) Hjälpt Lotta att flytta ikväll till hennes nya lägenhet där hon ska bo i sommar och ursäkta mitt ordval men, heeeelsike vilken lya!! Vill ha VILL HA!! :-D Vad tusan fick jag ingen sån för? Nej, jag fick bara ett ruttet hus :-P Dock gillar jag mitt hus, men ändå,.. Sjukt fin!

Imorn är jag ledig och ska åka till praktikant Johan i Inglés :) Ska köra ett pass ihop på gymmet där och sen en sväng till stranden eller nåt. Jag gillar att träna ensam, för oftast är jag som bäst fokuserad då, men sällskap är alltid trevligt och särskilt när man kan utnyttja det som bra passningshjälp ;)

B1 var bra passare . . . <3



Kommentarer
B1

Åhh man tackar! Jag är en bra passare bara för att jag e så fruktansvärt stark! :D :D Du är en grymt bra PT å passare, den bästa! <3

2011-04-17 @ 09:37:49
Lisah

Du är en grym passare för att du lärt dig av den bästa!! ;-D haha

2011-04-17 @ 13:25:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0