Jahopp jahopp..

Jahopp.. så var den gjord. Den sista dagen på jobbet på Riviera Beach& Spa hotell i Playa Del Cura, Grand canaria,.. Uhuu, så högtidligt jag fick det att låta :-P

 

 

Jag kommer självklart hänga i krokarna, utnyttja det mesta jag kan under min semester här, men i alla fall så imorse öppnade jag för sista gången, jag har tagit emot mina sista kunder, haft mina sista behandlingar, kört mitt sista vattengympapass, tagit emot mina sista bokningar, sålt mina sista produkter, rullat mina sista handdukar, räknat min sista kassa, skrivit under mina sista kvitton, låst mina sista dörrar. Känns det sorgligt? Tja, kanske lite grann. Men ändå inte, för med själva jobbet känner jag mig färdig. Färdig i alla fall för denna gång. Däremot att jag inom en snar framtid ska lämna denna plats och mitt liv här, det känns mer än sorgligt.

 

 

 

Ändå har jag haft en bra dag. Tränade triceps och mage på hotellets gym på min lunchrast efter vattengympan, sedan körde jag en liten semester-förberedelse i form av helkropps- och ansiktspeeling, mask, tvättade håret och gjorde inpackning och målade om naglarna :) Så, nu är jag redo att bara njuta av min sista tid här :-D Är dock trött så jag ser dubbelt nu ikväll, kan vara brist på kaffe, men haft så ont i min mage att jag försökte dricka lite mindre idag,.. Ska äta middag med tjejerna, sen blir det sängen :) puss och godnatt era stollar hemma =)



Kommentarer
Andreas

Jag utmanar dig att slå ett PB innan du åker hem.

2011-04-25 @ 12:37:29
Lisah

Inga problem, vill du önska ett särskilt? :)

2011-04-25 @ 19:25:12
A

Böj, bänk eller chins!

2011-04-25 @ 20:12:31
Lisah

Du bestämmer. Chins kan jag ge mig på ett försök imorgon för då har jag rygg på schemat ;) Ska det va bänk måste jag dock vänta till nästa vecka för bröst hade jag idag.. Och då måste jag ha en bra passare,.. Men du måste köra också då ju!

2011-04-26 @ 19:50:34
A

Jag är däckad i feber just nu men ska satsa på ett pb i dips eller chins så snart jag blir frisk. Promise.



Först i mål vinner...... något bra?



2011-04-26 @ 23:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0