Joo att..


..den som letar efter fel, finner inget annat



Tillbaka nu efter dagens andra gympass som blev biceps och jag är så sjukt nöjd. Höjde lite extra på stången och tänkte det må bära eller brista och visst tusan höll det, med råge. Det är nästan så jag skrämmer mig själv, jag orkar ju så mycket mer än jag nånsin trott.

Slog mig att det är Valborgsmässoafton ikväll. Ett sånt datum som gör mig detsamma, men fb att tyda så blir det en enda stor fest av natten. Bara var rädd om er. Själv ska jag hämta min middag, äta upp den och sen sooova. För jag är så otroligt trött. Haha, vilket liv jag har, idag har det verkligen ordagrannt bestått av vakna, äta, träna, äta, träna, äta, sova. Men vill jag klaga? Absolut inte! Var på marknaden i Mogán igår och shoppade, så det behovet var tillfredställt även för idag och vädergudarna vill fortfarande skona min hud, så de har täckt himlen med ett vackert molntäcke.



Men lika glad för det är jaaaaaag :-D Imorn ska jag på båttur med praktikant Johan och Ida, så hoppas stormen lägger sig till dess, så ska vi bara njuuuta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0