Näst sista dagen..

 

 

..på jobbet idag. Känns på sätt och vis skönt, men väldigt skumt. Var ju inställd på att jobba iaf nästa vecka också, men säkert hade det inte gjort någon skillnad. Det skulle känts konstigt ändå. Detta har ju varit mitt liv i snart 7månader nu. Så är det helt plötsligt bara slut.

 

Har varit en bra dag, men inte haft överdrivet stressigt. Jag jobbade öppning till stängning, men hade lunch på 2,5 timme så då hann jag både ett 45min axelpass och 40min cardio.

 

På hotellet är det inte mycket folk nu och dem som är här är mest spanskar, så ett par gånger om dagen får man räkna med sura miner och utskällningar av milda eller mindre milda slag, för att man är så otroligt dum att man inte lärt sig språket efter en hel säsong på plats. Men då är det bara att behålla leendet på och yttra ”no comprende, hablo ingles?” och se lite extra snäll ut. Det irriterar dem så de blir alldeles till sig, haha

 

Och utöver det får man fördriva tiden bäst man kan. Personligen har jag rullat handdukar och omorganiserat dem i hyllorna, druckit kaffe, gjort manikyr på mig själv och lackat om naglarna tre gånger, i tre olika mönster och färgkombinationer, vandrat fram och tillbaka i korridoren utan egentliga ärenden, druckit kaffe igen, läst alla tidningar, framlänges, baklänges, upp och ner, druckit ännu mer kaffe,.. Ja, ni förstår, det är ju inte precis så man stressar sönder sig,..

Nu framåt kvällen kom vi dock på att vi kunde använda tiden till något vettigt, så jag min lyckans ost fick mig en Pedikyr av Randy, sedan gav jag Lotta en massage :-D



Som nya! :)



Kommentarer
B1

Najs nails & va fin pedikyren blev! :)Skulle behöva ta hand om mina fötter lite bättre jag med hehe :P

2011-04-24 @ 20:04:03
B2

Hann ju dock inte få lack på tårna, men det ska fixas imorn =) grymt skönt var det iaf, och välbehövt, hahaha

2011-04-24 @ 20:35:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0